راهپیمایی روز قدس بهترین نمونه دفاع و پشتیبانی معنوی،فکری و ایجاد روحیه در بین مسلمانان است
راهپيمايي روز قدس بهترين نمونه دفاع و پشتيباني معنوي،فکري و ايجاد روحيه در بين مسلمانان است
مدیر ستاد فهما استان سمنان؛

راهپیمایی روز قدس بهترین نمونه دفاع و پشتیبانی معنوی،فکری و ایجاد روحیه در بین مسلمانان است

حجت الاسلام موسوي گفت: راهپيمايي روز قدس بهترين نمونه دفاع و پشتيباني معنوي،فکري و ايجاد روحيه در بين مسلمانان است و مي تواند منشا بسياري از تحولات در جهان اسلام باشد.
شناسه خبر : 37260 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس بیان کرد:یکی از اقدامات بسیار خوب انقلاب اسلامی حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین است که با راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله این پیام به جهان مخابره می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه  یکی از برکات انقلاب اسلامی ایجاد روحیه مقاومت و پیروزی در میان مسلمانان بوده است،گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا همه مسلمانان جهان که تحت سلطه بیگانگان قرار دارند امیدوار شوند و این روحیه مقاومت عاملی برای ایجاد تحرکاتی در جهان شد و زمینه ساز تشکیل گروه های مقاومت گردید.

 

وی با شاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم ادبیات اسلام را ادبیات مقاومت و در نهایت پیروزی بیان کرده است،افزود: انقلاب اسلامی ایران این پیام را به جهان اسلام بویژه گروه های مقاومت رسانده است که با تعدا نفرات کم می توان در برابر زورگویان ایستادگی کرد و در نهایت با عنایت خداوند متعال به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: راهپیمایی روز قدس بهترین نمونه دفاع و پشتیبانی معنوی،فکری و ایجاد روحیه در بین مسلمانان است و می تواند منشا بسیاری از تحولات در جهان اسلام باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تاکید کرد: ما اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در کنار سایر مردم در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد و یکبار دیگر حمایت خود را از آرمانهای جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می داریم و به مردم فلسطین و همه آزادی خواهان جهان اسلام و تمامی گروه های مقاومت اسلامی اعلام می داریم که در کنار شما هستیم.