مسجد بهترین مکان برای فعالیت های قرآنی است
مسجد بهترين مکان براي فعاليت هاي قرآني است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

مسجد بهترین مکان برای فعالیت های قرآنی است

حجت الاسلام والمسلمين مطيعي با اشاره به ضرورت اجرايي شدن دستور مقام معظم رهبري در خصوص تبديل هر مسجد به يک پايگاه قرآني تاکيد کرد و گفت: مسجد بهترين مکان براي فعاليت هاي قرآني است و بايد تمامي مساجد توجه به قرآن را بيش از گذشته در برنامه داشته باشند.
شناسه خبر : 37561 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان در مسجد المهدی(عج) سمنان بیان کرد: این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر هر مسجد یک پایگاه قرآنی شود باید در دستور کار قرار گیرد و مسجد بهترین مکان برای فعالیت های قرآنی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به لزوم تربیت حداقل 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور افزود: رهبر معظم انقلاب بر این امر نیز تاکید فراوان داشته اند و همه علاوه بر اینکه محافظ قرآن کریم باشیم باید به آیات قرآن کریم نیز عمل نماییم.

 

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر اینکه نباید موجب مهجور ماندن قرآن کریم شویم تصریح کرد: با فعالیت های گسترده قرآنی باید کاری کنیم تا در قیامت از افرادی نباشیم که قرآن را مهجور کردند و مهمترین مساله دراین زمینه انس با قرآن و عمل به آیات آن است.

 

دراین مراسم که با حضورمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان و جمعی ازمدیران کانون های استان برگزار شد سه طرح طرح تربیت قاری قرآن کریم، مسابقات قرآنی بچه های مسجد و طرح تربیت گروه همخوانی و تواشیح افتتاح شد  و از مدیران کانون های منتخب رویداد ملی فهما و نفرات برگزیده مسابقات قرآنی مدهامتان در سال 1400 تجلیل شد.