افتتاح سه طرح قرآنی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان
افتتاح سه طرح قرآني با حمايت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان خبر داد:

افتتاح سه طرح قرآنی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان

حجت الاسلام موسوي گفت: سه طرح فرهنگي قرآني برخوردار از اعتبارات تبصره 17 با حمايت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و همکاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در مراسمي با حضور نماينده ولي فقيه در استان سمنان افتتاح شد.
شناسه خبر : 37564 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) ازاستان سمنان؛مراسم افتتاح طرح های قرآنی تربیت قاریان قرآن،مسابقات قرآنی بچه های مسجد و طرح تربیت گروه های تواشیح به همراه آیین تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی مدهامتان و نیز مدیران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد در مهدیه سمنان با حضور روحانیون، مسوولان و جمعی از حافظان، قاریان و اهالی فرهنگ برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این مراسم گفت: این طرح ها شامل طرح تربیت قاری قرآن کریم، مسابقات قرآنی بچه های مسجد و طرح تربیت گروه همخوانی و تواشیح است که در مساجد شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه به مرحله اجرا در می آید.

 

حجت الاسلام سیدعلی موسوی با بیان اینکه طرح های مذکور با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرایی شده است گفت: از محل تبصره17 مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این سه طرح اختصاص یافته است.

 

وی بیان کرد: در این سه شهرستان قریب 85 کانون فرهنگی هنری مساجد تحت پوشش این سه طرح قرار گیرند و قاریان قرآن از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد تربیت می  شوند و مساجد مجری مسابقات قرآنی هستند و مسابقات در سه سطح مساجد، محله ای، منطقه ای و استانی خواهد بود.

 

در این مراسم از 22 نفر از برترین های مسابقات قرآنی مدهامتان و نیز 12 مدیر برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تجلیل شد.