برگزاری طرح «بهترین تابستان من» به همت کانون فرهنگی هنری «بعثت» درجزین
برگزاري طرح «بهترين تابستان من» به همت کانون فرهنگي هنري «بعثت» درجزين

برگزاری طرح «بهترین تابستان من» به همت کانون فرهنگی هنری «بعثت» درجزین

گلوي، از برگزاري طرح «بهترين تابستان من» ويژه اوقات فراغت سال 1401 در کانون فرهنگي هنري بعثت درجزين خبر داد.
شناسه خبر : 37650 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

محمد گلوی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان سمنان، با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلی مدارس، بیان کرد: پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ایام تعطیلات از دغدغه های مهم خانواده ها به شمار می رود که باید به بهترین نحو مدیریت شود.

 

وی گفت: در این راستا کانون فرهنگی هنری بعثت به منظور پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت اقدام به برگزاری طرح«بهترین تابستانه من» با محوریت برنامه های آموزشی و اردویی تفریحی کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: کلاس های آموزشی این طرح شامل کلاس قرآن، احکام، مداحی، اخلاق، رایانه، کمک درسی و کلاس های فنی و حرفه ای است که دانش آموزان می توانند بهترین استفاده از این ظرفیت را داشته باشند.

 

گلوی با بیان اینکه کلاس های ورزشی نیز با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد:کلاس های شنا، فوتبال، تکواندو، تیراندازی، هندبال، والیبال، پینگ پنگ، شطرنج و ... از جمله دیگر کلاس هایی است که در طول تعطیلات تابستانی توسط کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت برگزاری اردوهای تفریحی بصورت فوق برنامه را از مهترین برنامه های طرح«بهترین تابستان من» دانست.