جهاد تبیین ضرورت مهمی برای مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است
جهاد تبيين ضرورت مهمي براي مقاومت در برابر توطئه هاي دشمنان است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

جهاد تبیین ضرورت مهمی برای مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه امروز مسئله جهاد تبيين همواره مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب مي باشد،گفت: مبارزه با دشمن در جنگ نرم و فضاي مجازي و مقاومت در برابر القائات و شبهات دشمن از مهمترين اقداماتي است که بايد با جهاد تبيين در جامعه مورد توجه باشد.
شناسه خبر : 37725 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در آئین عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای شهر امیریه دامغان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر،بیان کرد: حضور در گلزار شهدا به منظور تجدید به بیعت با آرمانهای امام و شهدا و ادامه دادن راه آنان از اولویت های مهم امروز جامعه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به تفسیر آیه ۶۵سوره انفال، افزود: صبر و شکیبایی به همراه جهاد همراه با تبلیغات از تاکیدات دین مبین اسلام بوده است که در تفسیر این آیه از قرآن کریم به آن اشاره شده است.

 

وی با اشاره به نامگذاری سالروز فتح خرمشهر بعنوان روز مقاومت،ایثار و پیروزی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و بویژه در عملیات آزاد سازی خرمشهر با توکل به خداوند و با توجه به منویات امام راحل (ره) به پیروزی رسیدند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امروز مسئله جهاد تبیین همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد،افزود: مبارزه با دشمن در جنگ نرم و  فضای مجازی و مقاومت در برابر القائات و شبهات دشمن از مهمترین اقداماتی است که باید با جهاد تبیین در جامعه مورد توجه باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: مقاومت در جنگ اقتصادی و و حفظ روحیه امید نیز همواره مورد توجه نیروهای انقلابی باشد و برای تزریق روحیه امید در جامعه بیش از گذشته تلاش کنند.