بیش از 50 برنامه محوری در ایام ارتحال امام خمینی(ره) در استان سمنان اجرا می شود
بيش از 50 برنامه محوري در ايام ارتحال امام خميني(ره) در استان سمنان اجرا مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان خبر داد:

بیش از 50 برنامه محوری در ایام ارتحال امام خمینی(ره) در استان سمنان اجرا می شود

حجت الاسلام موسوي گفت: بمناسبت سالروز ارتحال ملکوتي امام خميني(ره) و قيام خونين 15 خرداد بيش از 50 برنامه محوري در مساجد استان سمنان برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 37867 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام سید علی موسوی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) بعنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای در بین مردم جهان برخوردار است و باید برای سیره امام راحل برنامه ریزی های بیشتری صورت پذیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه بیش از 50 برنامه محوری مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد در استان سمنان برگزار خواهد شد،افزود: این برنامه ها با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،نهاد ها و دستگاه های اجرایی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های محوری در همه شهر های استان که نماز جمعه در آن اقامه می شودبرگزار می شود،گفت:سخنرانان مطرح و توانمندی برای این مراسم دعوت شده اند تا به بیان مسایل مختلف در سیره امام راحل و مسایل روز جامعه بپردازند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه این برنامه ها با هدف بیان آرمان های حضرت امام و تبدیل نمودن آن به یادبودی که هرگز فراموش نمی شود برگزار می شود،بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و زنده نگه داشتن راه و مکتب او به همراه بازخوانی اندیشه و تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از مهترین اهداف برگزاری این برنامه ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی،اهداء ثواب طرح تلاوت نور به روح مطهر امام راحل و شهدای قیام خونین 15 خرداد،مشارکت در اعزام کاروان به مرقد امام،سخنرانی و مداحی در مساجد و ... از مهمترین برنامه ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد اتان خواهد بود.