برگزاری جشن روز دختر در کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) سرخه
برگزاري جشن روز دختر در کانون فرهنگي هنري الهادي(ع) سرخه

برگزاری جشن روز دختر در کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) سرخه

همزمان با آغاز دهه کرامت جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر جشن با شکوهي با حضور دختران کانون فرهنگي هنري الهادي(ع) سرخه برگزار شد.
شناسه خبر : 37868 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام سید علی موسوی در مراسم گرامیداشت روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) سرخه ضمن تبریک آغاز دهه کرامت،بیان کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ رضوی و سیره فاطمه معصومه (س) در جامعه می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: روز ولادت حضرت معصومه(س) به درستی روز دختر نامگذاری شده است و دختران ایران اسلامی باید شکرگزار وجود شخصیتی همچون حضرت فاطمه معصومه(س)بعنوان یک الگوی دختران می باشد.

 

وی با بیان حرم حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم یک ظرفیت بزرگ برای ایرانیان است،گفت: دختران ایران اسلامی حضرت معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند و از شخصیت و سیره این بانوی کرامت در زندگی خود بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه به برگزاری طرح های مختلف قرآنی در شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه اشاره کرد و افزود: کانون های مساجد این شهرستان ها از این ظرفیت ایجاد شده برای تربیت قاری و برگزاری مسابقات قرآنی بچه های مسجد و همچنین شناسایی استعداد های قرآنی به محو مطلوب بهره مند شوند.

 

در این مراسم که با حضور حجت الله کرمانی،فرماندار شهرستان سرخه و علی فیض،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه برگزار شد از تعدادی از دختران کانونی تجلیل بعمل آمد.