اجرای طرح های قرآنی در دستور کار کانون انتظار سرخه باشد
اجراي طرح هاي قرآني در دستور کار کانون انتظار سرخه باشد

اجرای طرح های قرآنی در دستور کار کانون انتظار سرخه باشد

حجت الاسلام موسوي با تشريح برنامه هاي قرآني ستاد کانون ها فهما استان سمنان ،افزود: کانون فرهنگي هنري انتظار با توجه به ظرفيت هاي موجود در کانون اجراي طرح هاي قرآني را در دستور کار قرار دهد.
شناسه خبر : 37869 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در بازدید از کانون فرهنگی هنری انتظار شهر سرخه با اشاره به اجرای طرح های قرآنی در کانون های مساجد شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه بیان کرد: مراسم افتتاحیه طرح تربیت قرای قرآن کریم و مسابقات قرآنی بچه های مسجد در هفته گذشته برگزار شد و انتظار می رود که کانون های مساجد اهتمام ویژه ای در اجرای برنامه ها داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه اعتبار این طرح ها از تبصره 17 تامین شده است،افزود: حمایت لازم در اجرای این طرح ها از سوی ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان صورت خواهد گرفت و کانون ها نیز نسبت به اجرای برنامه ها و ارائه گزارش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه یکی از کانون های فعال استان سمنان بویژه در حوزه کتاب می باشد،گفت: این کانون می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود برنامه های متنوعی را با محوریت کتاب و قرآن داشته باشد.

 

در این بازدید که با حضور فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشد اسلامی شهرستان سرخه برگزار شد مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه کرد.