دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه رفیع خود بکوشند
دختران جامعه براي زندگي آينده و جايگاه رفيع خود بکوشند
امام جمعه دیباج:

دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه رفیع خود بکوشند

حجت ا الاسلام قريب بلوک گفت: دختران جامعه براي زندگي آينده و جايگاه رفيع خود بکوشند و با بهره‌گيري از زندگاني آن حضرت دختر انقلابي و اسلامي جامعه باشند.
شناسه خبر : 37985 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام حسین قریب بلوک در مراسم جشن روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با تبریک میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت بیان کرد: این دهه به برکت تولد کریمه اهل بیت، فرصت طلایی برای نشر معارف و اندیشه های اهل بیت(ع) و تبیین فرهنگ رضوی است.

 

امام جمعه دیباج با اشاره به زندگانی حضرت معصومه (س) افزود: آن بزرگوار، بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد و جُود و بخشش و سخاوتمندی این بانو بزرگوار در اسلام زبانزد است .

 

وی با گرامیداشت روز دختر تاکید کرد: دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه رفیع خود بکوشند و با بهره‌گیری از زندگانی آن حضرت دختر انقلابی و اسلامی جامعه باشند.

 

حجت الاسلام قریب بلوک احترام به دختران را مورد تاکید قرار داد و افزود: سالروز ولادت حضرت معصومه (س) روز احیای هویت دختران است و باید به آنها احترام بگذاریم.

 

 امام جمعه دیباج با بیان اینکه دختران امروز مادران فردا هستند، اظهار داشت: وظیفه تربیت نسلی پویا، متدین و اخلاق مدار بسیار مهم و اساسی است.