برگزاری دوره جامع مطالعاتی جهاد تبیین در سطح کانون‌های مساجد سمنان
برگزاري دوره جامع مطالعاتي جهاد تبيين در سطح کانون‌هاي مساجد سمنان

برگزاری دوره جامع مطالعاتی جهاد تبیین در سطح کانون‌های مساجد سمنان

مشيري از برگزاري دوره جامع مطالعاتي جهاد تبيين ويژه جوانان، فعالان فرهنگي و رسانه‌اي و اعضاي کانون‌هاي مساجد استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 38145 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۹

«هاشم مشیری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) با اشاره به برگزاری دوره جامع مطالعاتی جهاد تبیین در استان سمنان بیان کرد: این دوره ویژه جوانان و فعالان فرهنگی و رسانه ای و به منظور آشنایی بیشتر با مبانی فکری نظام اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان افزود: در گام اول این دوره با محوریت کتاب «طرح اندیشه اسلامی در قرآن کریم» نوشته رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: در مرحله بعدی کتاب «انسان 250 ساله» که مربوط به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه زندگی عبادی سیاسی ائمه معصومین است، مورد مطالعه و بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

 

مشیری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا برگزاری این دوره استمرار یابد، تصریح کرد:  برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به همراه اردوهای مطالعاتی فرهنگی در این اردوی آموزشی گنجانده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنی مصلی سمنان افزود: این دوره جامع با مشارکت کانون فرهنگی هنری مصلی،مرکز فضای مجازی قافله،اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) استان سمنان برگزار می شود.