برگزاری دوره تابستانه «سلیمانی‌ها» در بیارجمند
برگزاري دوره تابستانه «سليماني‌ها» در بيارجمند

برگزاری دوره تابستانه «سلیمانی‌ها» در بیارجمند

باقري از برگزاري دوره تابستانه «سليماني ها» به عنوان فصل تعالي و رشد در کانون هاي مساجد بخش بيارجمند خبر داد.
شناسه خبر : 38343 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۷

«علیرضا باقری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان ،بیان کرد: دوره تابستانه فصل تعالی و شد با عنوان «سلیمانی ها» در تابستان 1401 در سطح شهر بیارجمند برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) بیارجمند با بیان اینکه کلاسهای تابستانی ویژه رده سنی 10 تا 16 سال برگزار خواهد شد،افزود: این کلاسها ویژه پسران برنامه ریزی شده است که در طول فصل تابستان در مساجد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کلاسهای مهارتی با همکاری اداره فنی و حرفه ای بخش بیارجمند برگزار خواهد شد،افزود: کلاس مهارت های زندگی،کلاس های آموزش تعمیرات لوازم خانگی،برق،سیستم خودرو،کامپیوتر و سواد رسانه ای از مهمترین برنامه های اوقات فراغت خواهد بود.

 

باقری با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در این دوره تابستانه،گفت: کلاس دانش و بینش،قرآن،احکام، مداحی و کلاس های تقویتی تحصیلی از مهمترین برنامه های آموزشی می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) بیارجمند افزود: علاقمندان جهت شرکت در این دوره به مساجد المهدی(عج) و الزهرا(س) بیارجمند و یا حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بیارجمند مراجعه نمایند.

 

وی گفت: این برنامه با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیارجمند،اداره فنی و حرفه ای ،حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، مساجد المهدی(عج) و الزهرا(س) وموسسه تربیتی حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.