نشست توجیهی و هم‌اندیشی طرح‌های قرآنی در استان سمنان برگزار شد
نشست توجيهي و هم‌انديشي طرح‌هاي قرآني در استان سمنان برگزار شد
با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان؛

نشست توجیهی و هم‌اندیشی طرح‌های قرآنی در استان سمنان برگزار شد

نشست توجيهي و هم‌انديشي طرح‌هاي قرآني با حضور حجت‌الاسلام موسوي، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 38401 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ نشست هم اندیشی و توجیهی طرح های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در مجتمع فرهنگی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به قرآن در برنامه های کانون های مساجد، اظهار کرد: هر مسجد یک پایگاه قرآنی از سفارشات مهم رهبر معظم انقلاب بوده است که کانون های مساجد باید در این زمینه پیشگام باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  گفت: طرح های قرآنی تربیت قاریان قرآن و مسابقات قرآنی بچه های مسجد زمینه ای برای تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی می باشد که کانون ها می توانند از این طرح ها به منحو مطلوب بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح ها از محل تبصره 17 وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد،بیان کرد: ارائه گزارش محتوایی ،عملکردی و مالی در دستور کار مدیران کانون ها قرار گیرد تا در روند تخصیص بودجه خللی وارد نشود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: برگزاری کلاس های قرآنی در مساجد و برگزاری محافل قرآنی در مساجد مختلف سطح شهر و حضور در مساجد محله های مختلف از مهمترین نکات این طرح های قرآنی می باشد.