اوقات فراغت پربار بچه‌های مسجد در کانون فرهنگی هنری شقایق/دوره‌های کاربردی مکانیک و کشاورزی تحفه تابستان 1401
اوقات فراغت پربار بچه‌هاي مسجد در کانون فرهنگي هنري شقايق/دوره‌هاي کاربردي مکانيک و کشاورزي تحفه تابستان 1401

اوقات فراغت پربار بچه‌های مسجد در کانون فرهنگی هنری شقایق/دوره‌های کاربردی مکانیک و کشاورزی تحفه تابستان 1401

وزيري از اجراي دوره‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت به ميزباني کانون فرهنگي هنري شقايق در روستاي نامنيک شهرستان ميامي خبر داد و گفت: امسال کلاس‌هاي مکانيک و کشاورزي را به همت اعضاي کانون برگزار مي‌کنيم.
شناسه خبر : 38409 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«مجید وزیری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان با اشاره به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان، بیان کرد: شعار برنامه های اوقات فراغت تابستان 1401 در کانون های مساجد «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» اعلام شده است و ما نیز با تکیه بر همین  شعار است که در کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک شهرستان میامی برنامه های متعددی را تدارک دیده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق با بیان تلاش ما برگزاری کلاس‌های مهارتی و کاربردی با هدف آموش مهارت‌های مورد نیاز جامعه است، افزود: در این راستا کلاس های مهارت‌های هفتگانه (ICDL)، برنامه نویسی کودکان، برنامه نویسی مقدماتی، برنامه نویسی پیشرفته، فتوشاپ  وسخت‌افزار و نرم افزار رایانه در کانون برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اشتغال بیشتر مردم منطقه کالپوش در حوزه کشاورزی است، تصریح کرد: برگزاری کلاس های کاربردی در رشته مکانیکی(تراکتور)، مکانیکی(موتور سیکلت) و تعمیرات موبایل نیز از دیگر کلاس های مهارتی در کانون فرهنگی هنری شقایق می باشد.

 

وزیری ادامه داد: برگزاری کلاس با سرفصل های مختلف مدیریت سرمایه، مدیریت زمان، دفاع شخصی، موضوعات حوزه روانشانسی و ... از مهمترین برنامه های حوزه مهارت های زندگی می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک گفت: همچنین برپایی کلاس های احکام، قرآن، اذان، مداحی و از سوی دیگر برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی از مهمترین برنامه های حوزه آموزشی در کانون فرهنگی هنری شقایق است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات حلقه های تربیتی صالحین با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج روستا برگزار خواهد شد، افزود: کلاس‌های طرح چهره به چهره نیز مورد توجه اعضاء کانون بوده است که در فصل تابستان نیز با جدیت برگزار می شود.

 

وزیری برگزاری کلاس ها و مسابقات  ورزشی را عاملی برای نشاط اجتماعی و جذب بیشتر به مساجد دانست و گفت: برگزاری کلاس و مسابقات فوتسال، پینگ پنگ، فوتبال دستی ،دو‌میدانی ، کوهنوردی، بدنسازی و شنا از مهمترین برنامه های ورزشی در تابستان 1401 کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک، همچنین برپایی برنامه های اردویی و تفریحی و اردوهای جهادی را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری شقایق دانست و افزود: بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، زیارت بقاع متبرکه در سطح شهرستان و ... با هدف افزایش نشاط بچه های مسجد و ترغیب به حضور بیشتر در کلاس ها نیز در دستور کار کانون قرار دارد.

 

وی در پایان راه اندازی کمپ های آنلاین مجازی ویژه اعضاء کانون که در منزل حضور دارند را از دیگر برنامه های اوقات فراغت 1401 دانست و افزود: کلاس های خطاطی و نقاشی ویژه پسران سنین 8 تا 17 سال در این کمپ آنلاین برگزار خواهد شد.