دیدار با خانواده اهدا کننده عضو توسط کانون یاسین شاهرود
ديدار با خانواده اهدا کننده عضو توسط کانون ياسين شاهرود

دیدار با خانواده اهدا کننده عضو توسط کانون یاسین شاهرود

جمعي از اعضاء کانون فرهنگي هنري ياسين شاهرود با خانواده مرحوم محمدرضا آجوداني به عنوان اهداء کننده عضو در شاهرود ديدار کردند.
شناسه خبر : 38438 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم جمعی از اعضاء کانون فرهنگی هنری یاسین روستای پرو در شهرستان شاهرود با حضور در منزل مرحوم محمدرضا آجودانی از خانواده ایشان بعنوان اهدا کننده عضو تجلیل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین در این دیدار ضمن اهمیت تکریم از خانواده مرحوم آجودانی ،بیان کرد: خانواده اهدا کنندگان عضو جایگاه بسیار والایی در جامعه ما دارند و باید مورد تکریم و توجه قرار گیرند.

 

حسین حسین پور با اشاره به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد،افزود: در این طرح از خانواده های معظم شهدا،نخبگان،فرهیختگان و همه افرادی که موفقیت یا جایگاه ویژه ای در منطقه دارند اجرا می شود و امروز اعضاء کانون یاسین با حضور در منزل مرحوم آجودانی از ایثار و فداکاری خانواده این مرحوم تجلیل و قدردانی کردند.

 

لازم بذکر است در روز سی ام فروردین ماه در پی حادثه تصادف، یک جوان ۲۲ ساله دچار جراحات شدید شده و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می شود. پس از گذشت حدود دو هفته متاسفانه با تلاش کادر درمان، بیمار دچار مرگ مغزی شده و امکان دوباره زندگی را از دست می دهد.

خانواده محترم این بیمار با تصمیم خود کار بسیار بزرگی را انجام دادند و به چند انسان نیازمند زندگی دوباره بخشیدند و این را در نظر گرفتند که اهدای عضو معامله با خدای تعالی و کاری ارزشمند است و این ایثار و فداکاری تا همیشه ماندگار و ابدی است که قطعا در پیشگاه خداوند از اجر و قرب والایی برخوردار است.