برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سمنان
برگزاري مراسم گراميداشت هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي در سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان خبر داد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سمنان

حجت الاسلام موسوي گفت: همزمان با هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي نشست هاي سياسي و بصيرتي در سطح مساجد استان سمنان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 38586 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» با گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و 72 یار ایشان که در حادثه هفتم تیر به شهادت رسیدند،بیان کرد: ترور شخصیت های مهم انقلاب اسلامی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در دستور کار دشمنان انقلاب بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با این ترور شخصیت ها ملت ایران اسلامی بیدارتر خواهد شد و بیش از گذشته پای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

 

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی،بیان کرد: جنایات آمریکا باید برای مردم بازگو شود و به نحو درست و با استناد به مدارک درست تبیین شود تا مردم از جنایات آمریکا مطلع باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مساجد شهر سمنان میزبان مراسم گرامیداشت هفته باخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خواهند بود،افزود: مسجد الزهرا(س) در 7 تیر ماه و مسجد النبی(ص) جهادیه در هشتم تیر ماه میزبان این کراسم خواهند بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:مسجد امام جعفر صادق(ع)،مسجد ولی عصر(عج)،مسجد بقیه الله و مسجد عابدینیه دیگر میزبانان این مراسم خواهند بود که از تاریخ 9 الی 12 تیر ماه برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: این مراسم با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان و شورای هماهنگی تبیلغات اسلاکی استان برگزار خواهد شد.