تجلیل از خانواده شهید «محمد کاظمی» در شهر مجن
تجليل از خانواده شهيد «محمد کاظمي» در شهر مجن
با حضور مدیران کانون های مساجد شاهرود صورت گرفت:

تجلیل از خانواده شهید «محمد کاظمی» در شهر مجن

طي مرامي با حضور مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان شاهرود از خانواده معظم شهيد محمد کاظمي تجليل شد.
شناسه خبر : 38622 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با خانواده معظم شهید «محمد کاظمی» و با حضور تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود با گرامیداشت یاد و نام شهدای هفتم تیر ،بیان کرد: شهدا ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موقع احساس وظیفه کردند و ندای ولی فقیه زمان خود را لبیک گفتند و از میهن و انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل دفاع کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: رزمندگان اسلام در آن برهه زمانی احساس وظیفه کردند که باید اسلحه بدست گیرند و برای دفاع از میهن راهی جنگ شوند و در واقع شهدا را به این علت شهید می گویند که چون با علم و آگاهی وارد معرکه شدند و با از خود گذشتگی و ایثار بهترین هستی خود که جانشان بود را در کف دست گرفته و شهد شهادت را نوش جان کردند.

 

وی گفت: شهادت در واقع به معنای این است که برای دفاع از شرف،ناموس و آرمانها  جان را در کف دست گرفته و به قلب دشمن حمله کنیم تا او را شکست دهیم.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: درسی که از شهدا یاد می گیریم این است که تا فرصت داریم تا توانایی جسمی و روحی داریم برای اسلام و انقلاب کاری انجام دهیم و برای امام زمان(عج) و ولی فقیه زمانمان کاری کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: همه ما از شهدا یاد می گیریم که اگر کاری را به موقع انجام ندهیم حتما پشیمان خواهیم شد و امام زمان ما از ما راضی نخواهد شد.