نشست توجیهی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در شاهرود برگزار شد
نشست توجيهي برنامه‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت در شاهرود برگزار شد

نشست توجیهی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در شاهرود برگزار شد

نشست توجيهي برنامه هاي غني‌سازي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان شاهرود برگزار شد.
شناسه خبر : 38623 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

به گزارش ستاد راتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ نشست توجیهی طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مدیران کانون های شهرستان شاهرود در منطقه تفریحی آبشار سوری مجن برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این نشست با اشاره به شعار مسجد،شور بندگی ،نشاط زندگی بعنوان شعار اوقات فراغت 1401 ،بیان کرد: کلاس های تابستانی در کانون های مساجد بر مبنای این شعار برنامه ریزی شود و مسجد محور برنامه ها قرار گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری جشنواره روستایی به توان مردم در سطح استان ،گفت: توجه به برنامه های کانون های روستایی از مهمترین برنامه های این جشنواره است که با همکاری اداره کل فرهنگ و اراد اسلامی استان،ستاد هماهنگی کانون های فهما  استان وموسسه نوآوران کویر نشین در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه کانون های فهما در حوزه قرآن برنامه ریزی ویژه ای داشته باشند،اگفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای ماه مبارک رمضان تاکید کردند که هر مسجد یک پایگاه قرآنی شود و ما نیز در کانون های مساجد باید به این دستور رهبری لبیک گفته و برای تحقق آن تلاش کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان تصریح کرد: برگزاری جلسات قرآنی،کرسی های تلاوت، دوره های آموزشی تربیت قاری قرآن،برگزاری مسابقات قرآنی بچه های مسجد و ... از مهمترین برنامه ها در حوزه قرآن است که کانون های مساجد می توانند برای اجرای آن برنامه ریزی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه کانون های مساجد شهرستان شاهرود جایگاه خوبی در سطح استان دارند،افزود: مدیران کانون ها با تعامل و همکاری و تبادل تجربیات برای کسب موفقیت های بیشتر و کسب رتبه های برتر کشوری بیشتر تلاش کنند.