افتتاح کلاس‌های اوقات فراغت در کانون فرهنگ روستای نردین
افتتاح کلاس‌هاي اوقات فراغت در کانون فرهنگ روستاي نردين

افتتاح کلاس‌های اوقات فراغت در کانون فرهنگ روستای نردین

سالاري گفت: کلاس‌هاي تابستاني ويژه اوقات فراغت با شعار «مسجد،شور بندگي،نشاط زندگي» در کانون فرهنگي هنري فرهنگ روستاي نردين شهرستان ميامي آغاز شد.
شناسه خبر : 39103 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ آمنه سالاری با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در فصل تابستان از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی روستای «نردین» محسوب می شود، بیان کرد: پس از دو سال که شیوع ویروس کرونا موجب کم رنگ کردن کلاس های تابستانی شده بود در سال 1401 و با کاهش شیوع کرونا کلاس های تابستانی با قدرت بیشتری برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فرهنگ با بیان اینکه کلاس های تابستانی با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» برگزار می شود، گفت: ارکان مسجد و نهار های فرهنگی روستا در برگزاری این کلاس ها مشارکت و تعامل دارند و جلسات متعددی در راستای غنی سازی اوقات فراغت برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه کلاس های تابستانی در زمینه های مذهبی، فرهنگی، هنری، مهارتی و اردویی است، بیان کرد: این کلاس ها با محوریت مسجد برگزار خواهد شد و ارکان مسجد با تعامل و همکاری در جذب بیشتر کودکان و نوجوانان  به سمت مسجد تلاش خواهند کرد.

 

سالاری با بیان اینکه کانون فرهنگ یکی از مجریان طرح ملی سفیران اجتماعی است، افزود: بسیاری از اعضای کانون عضو این طرح می باشند که تا این مرحله از طرح بازخورد های خوبی از طرح گرفته شده است که امیدواریم در ادامه نیز شاهد برنامه های بهتری باشیم.

 

گفتنی است در مراسم افتتاحیه اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری فرهنگ محمد آقایی،کارشناس روابط عمومی ستاد کانون های فهما استان سمنان نیز حضور داشت.