برگزاری جشن‌ و اجرای سرودهای میدانی در سطح محلات به همت کانون‌های مساجد استان سمنان
برگزاري جشن‌ و اجراي سرودهاي ميداني در سطح محلات به همت کانون‌هاي مساجد استان سمنان

برگزاری جشن‌ و اجرای سرودهای میدانی در سطح محلات به همت کانون‌های مساجد استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از برگزاري جشن‌هاي محله‌اي و اجراي سرود ميداني در دهه امامت و ولايت توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 39153 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان، ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت بیان کرد: غدیر امتداد رسالت پیامبر (ص) در امامت امیرالمومنین(ع) است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: وظیفه امروز ما تلاش برای عمومی کردن فرهنگ غدیر و فرهنگ امام و امت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طلایه دار فرهنگ غدیر است، بیان کرد: وظیفه سنگینی بر عهده ملت ایران اسلامی است که برای فرهنگ غدیر و عاشورا و مهدویت بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به برگزاری برنامه های مختلف در دهه امامت و ولایت در کانون های مساجد استان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن های محله ای و اجرای گروه های سرود به صورت میدانی و در مساجد در شهرستان های سمنان و شاهرود از مهمترین برنامه های دهه امامت و ولایت محسوب می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: برگزاری محافل و جشن های دهه امامت و ولایت و برگزاری پیاده روی غدیر  در سمنان و شب شعر غدیر در شاهرود از مهم ترین برنامه های کانون های فهما در استان سمنان به شمار می رود.