جلسه گردهمایی مدیران کانون های گرمسار و آرادان برگزار شد
جلسه گردهمايي مديران کانون هاي گرمسار و آرادان برگزار شد

جلسه گردهمایی مدیران کانون های گرمسار و آرادان برگزار شد

جلسه گردهمايي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان هاي گرمسار و آرادان با محوريت رويداد ملي فهما و طرح اوقات فراغت برگزار شد.
شناسه خبر : 39192 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ نشست صمیمی و گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های گرمسار و آرادان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار در سالن جلسات اداره ارشاد گرمسار برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این جلسه با تبریک دهه امامت و ولایت ،بیان کرد: همه عمر ما انسان ها یک فرصت است و عید غدیر یک فرصت استثنایی است که برای خدمت به دین و مردم فراهم شده است.

 

حجت الاسلام «سید علی موسوی» افزود: امروز بسیاری از کشورهای دنیا در قالب استکبار جهانی علیه ایران اسلامی قرار دارند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

 

وی گفت: دشمن در عرصه جنگ نرم از سال ها پیش ورود پیدا کرده است و بچه های مسجد بعنوان پیشگامان عرصه فرهنگ در سنگر مسجد باید به طور جدی در این عرصه ورود پیدا کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم مردمی بوده می باشد،بیان کرد: نهضت بازگشت به مساجد نیز مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که این دیدگاه نوید بخش روزهای بسیار خوبی در حوزه کانون های مساجد می باشد.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با تاکید بر توجه بیشتر مدیران کانون ها به سامانه بچه های مسجد،افزود: مدیران در اسرع وقت نسبت به انتخاب رواق و ثبت کلاس هی تابستانی در سامانه بچه های مسجد اقدام نمایند.