گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دامغان برگزار شد
گردهمايي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان دامغان برگزار شد

گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دامغان برگزار شد

جلسه گردهمايي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان دامغان با حضور مدير ستاد کانون هاي فهما استان سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 39237 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛عصر چهارشنبه گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان دامغان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در شهر کلاته رودبار برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان در این جلسه با تبریک دهه امامت و ولایت،بیان کرد: کانون های مساجد دهه امامت و وولایت را یک فرصت برای خدمت به اهل بیت بدانند و برای بزرگداشت غدیر تلاش ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» با اشاره به آغاز چهارمین رویداد ملی فهما از روز میلاد حضرت رضا(ع)،افزود: انتظار می رود کانون های مساجد امسال نیز مشارکت خوبی در این رویداد ملی داشته باشند و در گام اول رواق های مدر نظر خود را انتخاب کنند.

 

وی با بیان اینکه اوقات فراغت و کلاس های تابستانی یکی از مهمترین برنامه های کانون های مساجد می باشد،گفت: مدیران کانون ها کلاس های تابستانی خود را در رواق دانش ثبت کنند و گزارشات مربوطه را در این رواق بارگذاری نمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مشکلات اعتباری چند سالی هست که در حوزه فرهنگ نیز وجود دارد و امیدواریم در دولت مردمی نگاه ویژه تر ی به مساجد صورت پذیرد.