کانون‌های مسجد یک مدل موفق فرهنگی هستند
کانون‌هاي مسجد يک مدل موفق فرهنگي هستند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان:

کانون‌های مسجد یک مدل موفق فرهنگی هستند

امينيان گفت: کانون هاي مساجد از مدل هاي موفق فرهنگي است که مي تواند به صورت فراگير و تاثيرگذار نقش بسيار مهمي در ارتقاي سطح فرهنگ ايفا کنند.
شناسه خبر : 39238 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «حسین امینیان» در جلسه گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دامغان با تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دامغان در طول سال ،بیان کرد: کانون های مساجد از مدل های موفق فرهنگی است که می تواند به صورت فراگیر و تاثیرگذار نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح فرهنگ ایفا کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: تلفیق مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت های فرهنگی و هنری مدلی موفق است که می تواند اندیشه های نویی را در کنار مساجد ایجاد کند و باید با برنامه ریزی درست و حمایت های مادی و معنوی از کانون ها نسبت به حمایت مستمر از آنها ادامه دهیم تا به اهداف و نتایج خوبی دست یابیم.

 

امینیان با بیان اینکه افتخار می کنم که مدیر یک کانون فرهنگی هنری در شهرستان هستم،گفت: امیدواریم با فعالیت بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری شاهد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و تربیت انسان های طراز اسلامی باشیم.

 

وی افزود: کلاس های تابستانی یک ظرفیت بسیار خوب برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مساجد است که کانون های مساجد از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند.