آغاز برگزاری دوره «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در استان سمنان
آغاز برگزاري دوره «هر مادر ايراني يک مربي قرآني» در استان سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان خبر داد:

آغاز برگزاری دوره «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از آغاز طرح کوثر رسالت همراه با دوره آموزشي «هر مادر ايراني،يک مربي قرآني» در استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 39486 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتاباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» با اشاره به برگزاری طرح «کوثر رسالت» در استان سمنان، بیان کرد: طرح کوثر رسالت با موضوع «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» جهت آموزش مادران و پرورش فرزندان قرآنی  از اول تا چهارم مرداد ماه  در شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و موسسه مصباح المنیر در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: : این دوره آموزشی به‌ منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرآنی و بر اساس تأکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حوزه تربیت دینی از منظر خانواده و با محوریت مادران استان سمنان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در استان سمنان تصریح کرد: یکی از افتخارات معنوی استان در عرصه قرآن و عترت است که رویکرد خانواده محور و آموزش مادران در این طرح به عنوان رکن اساسی در تربیت و پرورش فرزندان قابل تقدیر و ستایش است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: شهر نماز، شهر شادی آموزش نماز با  شعر، قصه و بازی، نماز شیرین،حفظ قرآن با بازی، شهر نمازخانه، نماز تربیت بدون تنبیه و مهارت زندگی کودک عناوین کارگاه های این دوره آموزشی بود که با تدریس استاد مهدی فاضلی از اساتید قرآن و مشاور خانواده مورد استقبال زیاد حاضرین  در این دوره قرار گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: شرکت کنندگاندر این دوره آموزشی با نقش واقعی مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرآنی با محوریت خانواده آشنا شدند.