مسجد بهترین مکان برای تربیت دینی نسل آینده است
مسجد بهترين مکان براي تربيت ديني نسل آينده است
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان:

مسجد بهترین مکان برای تربیت دینی نسل آینده است

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه مسجد بهترين مکان براي تربيت نسل آينده است،گفت: خانواده ها فرزندان را به حضور در مسجد تشويق کنند تا علاوه بر آشنايي با احکام اسلامي در زمينه هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي و هنري با ريل گذاري اصول دين برنامه داشته باشند.
شناسه خبر : 40154 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در شهر دیباج شهرستان دامغان ضمن گرامیداشت 30 مرداد ماه، روز جهانی مسجد، بیان کرد: آیات و روایات متعددی به اهمیت مسجد اشاره داشته اند که این نشان از جایگاه والای مساجد در دین مبین اسلام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه خصوصیات آبادکنندگان مسجد در سوره مبارکه توبه بیان شده است، گفت: ایمان به خدا و روز قیامت که از اصول دین می باشند از مهمترین خصوصیات آباد کنندگان مساجد است

 

وی تصریح کرد: افق دید در دین اسلام بی نهایت است و به معنویات و مادیات در اسلام توجه شده است و دنیا را زمینه ای برای رسیدن به آخرت می داند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مسجد بهترین مکان برای تربیت نسل آینده است،بیان کرد:  خانواده ها فرزندان را به حضور در مسجد تشویق کنند تا علاوه بر آشنایی با احکام اسلامی در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و هنری با ریل گذاری اصول دین برنامه داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:برنامه های هفتگی و کلاس های مختلف در کانون های مسجد برای کودکان و نوجوانان یک ظرفیت بزرگ برای تربیت نیروی انقلابی است.

 

وی با بیان اینکه کلام مقام معظم رهبری در زمینه مسجد که فرموده اند "روز مسجد اساسا یک روز انقلابی است" افق نیروهای مسجدی است ،افزود: تمام تلاش خود را برای دفاع از سنگر مسجد داشته باشیم که مهمترین کار در این حوزه حضور پرشور کودکان و نوجوانان و جوانان در مسجد  است.

 

حجت الاسلام موسوی گفت:توجه به اقامه نماز از مهمترین شاخصه آباد کنندگان مساجد است و اتحاد و همدلی در تمام حوزه ها بویژه در زمینه اجتماعی مورد تاکید اسلام است.