نهاد مسجد بالاترین خدمت به نظام اسلامی را داشته است
نهاد مسجد بالاترين خدمت به نظام اسلامي را داشته است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نهاد مسجد بالاترین خدمت به نظام اسلامی را داشته است

حجت الاسلام و المسلمسن مطيعي با گراميداشت روز جهاني مسجد گفت: مسجد خاستگاه انقلاب اسلامي ايران بوده است و نهاد مسجد بالاترين خدمت را به نظام مقدس جمهوري اسلامي را داشته است.
شناسه خبر : 40163 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین«مرتضی مطیعی» در دیدار جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان با گرامیداشت 30 مرداد ماه،روز جهانی مسجد بیان کرد: مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده است و در پیش از انقلاب اسلامی مساجد محوریت برنامه ها و سخنرانی ها بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جایگاه ویژه تری برای مساجد بوجود آمد و تمام برنامه های فرهنگی سیاسی اجتماعی مذهبی و ... در مساجد برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان افزود: نهاد مسجد بالاترین خدمت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته است و در طول انقلاب اسلامی مساجد همواره نقش موثرو تعیین کننده ای در صحنه های انقلابی داشته اند.

 

وی با بیان اینکه کانون مساجد یکی از ارکان مهم در مساجد است،بیان کرد: ائمه جماعات،ارکان مسجد و نمازگزاران همه برای رونق بیشتر مساجد در تلاش هستند و باید این تلاش ها همراه با برنامه ریزی درست و دقیق در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی افزود:امیدواریم در دولت مردمی آقای رئیسی جایگاه مساجد بیشتر دیده شود و اگر به مساجد بهتر توجه شود می توان بعنوان یک بازوی توانمند از مساجد بهره مند شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فعالیت قرارگاه پیامبر اعظم(ص) در سمنان،گفت:در این قرارگاه که در استان سمنان فعالیت دارد ارکان مساجد فعالیت چشمگیری دارند و هر مسجد محله اطراف را تحت پوشش قرار داده است و امیدواریم این کار فرهنگی عظیم بهتر دیده شود.

 

اجرای سرود توسط گروه نسل ظهور کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان از دیگر برنامه های این مراسم بود.