جذب کودک و نوجوان محوریت اصلی کار کانون های مساجد است
جذب کودک و نوجوان محوريت اصلي کار کانون هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

جذب کودک و نوجوان محوریت اصلی کار کانون های مساجد است

حجت الاسلام موسوي گت: حضور کودکان و نوجوانان در مساجد موجب رونق بيشتر فعاليت هاي مسجدي خواهد شد و محور اصلي کار کانون هاي مساجد جذب کودک و نوجوان به مسجد است.
شناسه خبر : 40164 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به مناسبت روز جهانی مسجد با گرامیداشت این روز،بیان کرد: مسجد بهترین مکان برای تربیت نسل آینده است و خانواده ها فرزندان را به حضور در مسجد تشویق کنند تا علاوه بر آشنایی با احکام اسلامی در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و هنری با ریل گذاری اصول دین برنامه داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: حضور کودکان و نوجوانان در مساجد موجب رونق بیشتر فعالیت های مسجدی خواهد شد و محور اصلی کار کانون های مساجد جذب کودک و نوجوان به مسجد است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 260  کانون فرهنگی هنری درمساجد استان سمنان فعالیت دارند ،تصریح کرد: ۴۰ درصد کانون ها مساجد در استان پهناور سمنان در مناطق روستایی می باشند که در دورترین نقاط استان نیز کانون های مساجد فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مدیران کانون ها با روحیه جهادی و ایثار و با نیت خدمت به امام زمان(عج) و انقلاب اسلامی فعالیت های فرهنگی را انجام می دهند،گفت:امروز وظیفه ما مبارزه در جنگ فرهنگی و جنگ نرم است تا در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اجرای طرح های مختلف توسط کانون های مساجد در سطح استان سمنان،بیان کرد: در حال حاضر طرح های مختلف قرآنی در حوزه تربیت قاری قرآن،مسابقات قرآنی بچه های مسجد و طرح هر مادر ایرانی ،یک مربی قرآنی و در حوزه های اجتماعی نیز طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جشنواره روستایی به توان مردم در سطح استان سمنان در حال برگزاری می باشد.