نماهنگ «مسیر عاشقی» به همت کانون «مصلی» استان سمنان تولید شد
نماهنگ «مسير عاشقي» به همت کانون «مصلي» استان سمنان توليد شد
در آستانه اربعین حسینی؛

نماهنگ «مسیر عاشقی» به همت کانون «مصلی» استان سمنان تولید شد

مشيري گفت: همزمان با فرارسيدن اربعين حسيني نماهنگ «مسير عاشقي» به همت کانون فرهنگي هنري «مصلي» استان سمنان توليد شد.
شناسه خبر : 40580 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

«هاشم مشیری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)  از استان سمنان با اشاره به تولید نماهنگ « مسیرعاشقی» به مناسبت اربعین سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)  اظهار کرد: این نماهنگ به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری مصلی، مرکز فضای مجازی «قافله» و موسسه «طلایه داران آفتاب» تولید شده است.

 

مدیر کانون مصلی سمنان، ادامه داد: نماهنگ« مسیرعاشقی» به تهیه کنندگی «هاشم مشیری» وکارگردانی «زهرا یادآفرین» تولید شده است؛ همچنین «زهرا عزیزی نسب» نویسندگی و «یگانه طاهریان» بازیگردانی این نماهنگ را برعهده داشتند.  

 

مدیر کانون مصلی سمنان در ادامه از همکاری ستاد نمازجمعه سمنان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی سمنان، قرارگاه فرهنگی «راه شهیدان» بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان، حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نوای باران مهر قومس برای تولید این نماهنگ خبرداد.

 

مشیری با بیان این مطلب که رویکرد و گرایش مردم به ویژه جوانان ونوجوانان امروز به سمت فضای مجازی است، اظهار داشت: در این راستا اعضای تیم فضای مجازی قافله سعی کرده  به سمتی حرکت کند که فعالیت های مجازی در مساجد رونق بگیرد.