برگزاری پویش از مسجد محل تا آسمان حرم در کانون های مساجد استان سمنان
برگزاري پويش از مسجد محل تا آسمان حرم در کانون هاي مساجد استان سمنان

برگزاری پویش از مسجد محل تا آسمان حرم در کانون های مساجد استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از برگزاري پويش «از مسجد محل تا آسمان حرم«در کانون هاي مساجد استان سمنان بمناسبت اربعين حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 40615 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و اعزام زائران به کربلای معلی،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با راه اندازی پویش«از مسجد محل تا آسمان حرم» در این همایش بزرگ شرکت خواهند کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: همه ساله در ایام اربعین حسینی این پویش توسط بچه های مسجد و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی می شود.

 

وی افزود: در این پویش هر کانون مسجد اقدامات لازم برای خدمت به زائرین حسینی را در حد توان در حوزه های مختلف اسکان،پذیرایی،خدمات فرهنگی،هنری و رسانه ای را در داخل وخارج از کشور انجام می دهد .

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به خدمات رسانی 10 موکب از کانون های مساجد استان سمنان در اربعین حسینی ،افزود: تولید و اجرای سرود،اعزام تیم رسانه ای کانون مصلی،مشارکت در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از مهمترین برنامه های کانون های مساجد استان سمنان در اربعین حسینی می باشد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: 200 کانون در کل کشور در قالب موکب به زائرین حسینی در داخل و خارج از کشور خدمت می کنند و یکی از اقدامات مهم نیز راه اندازی موکب مادر و کودک و شهربازی معارفی می باشد که به همت بچه های مسجد خدمات رسانی می شود.