برگزاری هیات شهدای گمنام کانون‌های مساجد در استان سمنان
برگزاري هيات شهداي گمنام کانون‌هاي مساجد در استان سمنان

برگزاری هیات شهدای گمنام کانون‌های مساجد در استان سمنان

حجت الاسلام موسوي گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس اولين مراسم هيئت شهداي گمنام کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 41079 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدا،بیان کرد: یکی از ضروریات دین مبین اسلام و از اصول اولیه دین آشنایی نسل نوجوان و جوان با مبحث امامت می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: این امر مهم در قالب هیئت بهتر می تواند در بین نوجوانان و جوانان جای خود را باز کند و مفهم امامت به این نسل معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و دفاع مقدس و رزمندگانی که در این را به شهادت رسیدند از مهمترن و شاخص ترین داشته های ما می باشد،تصریح کرد:دفاع از امر اهل بیت(ع) توسط رزمندگان اسلام و گوش به فرمان بودن رهنمودهای امام خمینی(ره)نشانه بارز اطاعت پذیری مردم مومن و مسلمان از ائمه اطهار(ع) و جانشینان آن می باشد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: احیاء امر اهل بیت(ع) با محوریت شهدای گمنام توسط اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی موثر در زمینه کادرسازی و نیرو پروری برای آینده اسلام و انقلاب می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: اولین مراسم هیئت شهدای گمنام کانون های مساجد استان سمنان در روز پنج شنبه 7 مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده علی بن اشرف(ع) سمنان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با عنوان میثاق نوجو.انان و جوانان مسجد با شهدا برگزار خواهد شد،افزود: قرائت قرآن،روایتگری،مداحی و ... از برنامه های این مراسم معنوی خواهد بود.