تربیت هنرمند مومن، متعهد و انقلابی در مساجد آغاز شود
تربيت هنرمند مومن، متعهد و انقلابي در مساجد آغاز شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان:

تربیت هنرمند مومن، متعهد و انقلابی در مساجد آغاز شود

حجت الاسلام موسوي با گراميداشت سالروز بيانات مقام معظم رهبري در زمينه کانون هاي مساجد،گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تربيت هنرمندان مومن،متعهد و انقلابي را در دستور کار داشته باشند.
شناسه خبر : 41369 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

حجت الاسلام«سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما از استان سمنان با گرامیداشت 19 مهرماهه،سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب  در زمینه کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تربيت هنرمندان مومن،متعهد و انقلابي را در دستور کار داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فعالیت های خوب کانون های فهما در زمینه های فرهنگی و هنری،افزود: کانون فرهنگی هنری مساجد سه ظرفیت مهم در بخش فرهنگی دارند که اولین بخش آن فعالیت ها تربیتی با محوریت مساجد می باشد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های هنری نیز دومین ظرفیت کانون های مساجد می باشد گفت: فعالیت های هنری با محوریت مسجد ترویج هنر اصیل ایرانی اسلامی است که می تواند برای تربیت هنرمندان مومن،متعهد و انقلابی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام موسوی  فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی را سومین ظرفیت کانون های مساجد برشمرد و افزود: راه اندازی کتابخانه در درون مسجد با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همراه با اجرای طرح های متعدد کتابخوانی گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در کانون های مساجد می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به کانون های فرهنگی هنری مساجد ،بیان کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در کانون های مساجد موجود می باشد که برای بهره مندی از این ظرفیت ها نیاز به اعتبارات می باشد تا بتوان بهتر از گذشته در حوزه های فرهنگی هنری فعالیت هایی انجام شود.