دیدار مدیر و کارشناسان ستاد فهمای سمنان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان
ديدار مدير و کارشناسان ستاد فهماي سمنان با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان
همزمان با 19 مهرماه صورت گرفت؛

دیدار مدیر و کارشناسان ستاد فهمای سمنان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان

همزمان با 19 مهر ماه سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب در زمينه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مدير و پرسنل ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ديدار کردند.
شناسه خبر : 41374 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ همزمان با 19 مهر ماه سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع روحانیون خراسان شمالی در زمینه توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیر و پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دیدار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: فرمایشات معظم له برای همه ما فصل الخطاب است و باید برای جذب جوانان به مساجد با برنامه ریزی درست و دقیق و با تعامل با سایر ارکان مسجد تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 270 کانون در استان سمنان فعالیت دارند،افزود: کانون های مساجد باید در حوزه هنری بیش از گذشته فعالیت داشته باشند و این امر مستلزم همکاری و حمایت بیشتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های مختلف می باشد.

 

وی با بیان اینکه انجمن های فرهنگی و هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی یک ظرفیت خوب برای پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنری مباشند،افزود: اگر این انجمن ها بخشی از فعالیت ها و کلاس ها را در مساجد برگزار کنند و می توان با تعامل بین کانون مسجد و انجمن فرهنگی و هنری گام بلندی در تحقق شعار "نهضت بازگشت به مساجد" برداشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: برای تربین هنرمند مومن،متعهد و انقلابی باید به مساجد و فعالیت های هنری در مساجد توجه داشته باشیم و تعامل کانون های مساجد و انجمن های فرهنگی وهنری در این زمینه بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان با تقدیر از حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از کانون های مساجد استان،گفت: امیدواریم در سال جاری نیز کانون های مساجد از این حمایت ها بهره مند شوند تا شاهد رونق بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد باشیم.