کانون‌های مساجد مکتب حاج قاسم را برای نسل جدید تبیین کنند
کانون‌هاي مساجد مکتب حاج قاسم را براي نسل جديد تبيين کنند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

کانون‌های مساجد مکتب حاج قاسم را برای نسل جدید تبیین کنند

فلاح با بيان اينکه کانون‌هاي مساجد بايد مکتب حاج قاسم را براي نسل جديد تبيين و منتقل کنند، افزود: کانون‌هاي مساجد در راستاي تحقق اهداف خود بايد بروز بوده و برنامه‌ريزي دقيقي در فعاليت‌هاي فرهنگي هنري داشته باشند.
شناسه خبر : 41375 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» صبح امروز سه‌‌شنبه 19 مهرماه در دیدار پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در 19 مهر ماه سال 1391 بیان کرد: خدمت به مساجد یک نعمت بزرگ برای فعالان این عرصه می باشد و همه ما باید افتخار کنیم که به اهالی مسجد خدمت کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راه نجات تک تک افراد در جامعه و زندگی اجتماعی پیاده کردن مکتب حاج قاسم است ،افزود: در مکتب حاج قاسم امام جماعت مسجد فقط در مسجد فعالیت ندارد و باید به محله و منطقه ای که میجد در آن واقع شده است توجه داشته باشد و فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی را با گستره بیشتری برنامه ریزی  و اجرا کند.

 

وی با اشاره به ضرورت جذب جوانان و نوجوانان محلات نقاط مختلف شهر و روستا به سمت مسجد ،بیان کرد: هر نیازی که یک جوان و نوجوان داشته باشد کانون مسجد می تواند با برنامه ریزی درست و دقیق آن را برآورده کند و با نگاه به مکتب حاج قاسم کانون های مساجد می توانند خلاها ی موجود بین نهاد های مختلف با جوانان را از بین برده تا با جوانان صمیمت بیشتری ایجاد شود.

 

فلاح با بیان اینکه کانون های مساجد باید مکتب حاج قاسم را به نسل جدید منتقل کنند،افزود:کانون های مساجد باید بروز باشند و با توجه به گسترش و پیشرفت تکنولوژی باید با برنامه ریزی درست و دقیق در عرصه فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری برای جوانان فعالیت کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راه نجات جوانان ما احیای فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت مساجد است، گفت: برای برون رفت از شرایط و مشکلات امروز کشور وجامعه که شاهد آن هستیم باید به مکتب حاج قاسم توجه کنیم و این مکتب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.