پرهیز از موازی‌کاری‌ها رمز موفقیت در حوزه فرهنگ است
پرهيز از موازي‌کاري‌ها رمز موفقيت در حوزه فرهنگ است
جانشین سپاه استان سمنان:

پرهیز از موازی‌کاری‌ها رمز موفقیت در حوزه فرهنگ است

سردار شوقاني با اشاره به ضرورت تعامل کانون هاي مساجد و پايگاه هاي مقاومت بسيج،گفت:با همکاري و تعامل ارکان مسجد مي توان از موازي‌کاري‌ها در حوزه فرهنگ جلوگيري کرد.
شناسه خبر : 41385 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛سردار«منصور شوقانی» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، ضمن گرامیداشت  19 مهر سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: تعامل و همکاری کانون فرهنگی هنری مساجد با پایگاه های مقاومت بسیج مورد تاکید معظم له بوده است که همه ما باید به این فرمایش ایشان توجه ویژه داشته باشیم.

 

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین ارکان مسجد در استان سمنان وجود دارد، افزود: ارکان مسجد با هدف خدمت به مردم و اهالی هر منطقه ای فعالیت های متنوعی در حوزه های فرهنگی ،هنری،اجتماعی،اقتصادی و ... دارند که پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های مساجد پرچمداران عرصه فرهنگ و هنر در مساجد می باشند.

 

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پیامبر اعظم(ص) در استان سمنان،تصریح کرد: تشکیل این قرارگاه گام بلندی برای تعامل ارکان مساجد در استان سمنان بوده است که در سطح کشوری نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

 

شوقانی افزود:در همین راستا توافق نامه های بین نهاد های مختلف در سطح کشور منعقد شده است که امیدواریم این تعامل در سطوح استانی نیز با محوریت قرارگاه پیامبر اعظم(ص) صورت پذیرد.