کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های مقاومت بسیج بازوان فرهنگی مسجد محسوب می‌شوند
کانون‌هاي فرهنگي هنري و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج بازوان فرهنگي مسجد محسوب مي‌شوند
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان سمنان؛

کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های مقاومت بسیج بازوان فرهنگی مسجد محسوب می‌شوند

غفاري با بيان اينکه کانون هاي مساجد و پايگاه هاي مقاومت بسيح بازوان فرهنگي مسجد مي باشند،گفت: با تعامل اين دو نهاد طبق فرمايش مقام معظم رهبري در 19 مهر ماه سال 1391 مي توانيم برنامه هاي بهترو جامع تري را براي جذب کودکان،نوجوانان و جوانان به مساجد داشته باشيم.
شناسه خبر : 41392 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «مرتضی غفاری» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه تعامل و همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از گذشته باید مورد توجه باشد ،افزود: تشکیل قرارگاه پیامبر اعظم(ص) در استان سمنان گام بلندی در راستای هم افزایی و تعامل ارکان مسجد می باشد.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان سمنان با بیان اینکه اعضاء کانون های مساجد از بسیجیان پایگاه های مقاومت نیز می باشند،بیان کرد: برگزاری جلسات وبیناری با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت و مدیران کانون های مساجد می تواند در تقویت همکاری کانون و پایگاه تاثیر گذار باشد.

 

وی با اشاره به ضرورت بازدید و دیدار چهره به چهره با ارکان مسجد در سطح شهر و روستا،گفت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه ارکان فرهنگی در مساجد بویژه مدیران کانون و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در راستای تعاملو هم افزایی برنامه های فرهنگی بسیار تاثیرگذار می باشد.

 

غفاری با بیان اینکه کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیح بازوان فرهنگی مسجد می باشند،گفت: با تعامل این دو نهاد طبق فرمایش مقام معظم رهبری در 19 مهر ماه سال 1391 می توانیم برنامه های بهترو جامع تری را برای جذب کودکان،نوجوانان و جوانان به مساجد داشته باشیم.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان سمنان گفت: بسیج مساجد و محلات سپاه استان سمنان آمادگی هرگونه همکاری با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای تقویت و بهبود فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد را دارد.