هیئت شهدای گمنام کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان برگزار شد
هيئت شهداي گمنام کانون فرهنگي هنري مصلي سمنان برگزار شد

هیئت شهدای گمنام کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان برگزار شد

مشيري گفت:همزمان با سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب در زمينه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد جلسه هفتگي هيئت شهداي گمنام در سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 41406 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» در جلسه هفتگی هیئت شهدای گمنام کانون فرهنگی هنری مصلی شهر سمنان در جوار مزار شهدای گمنام کوشک امام رضا(ع) سمنان با تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: همه مسلمانان باید به سیره نبوی توجه داشته باشند و راه پیامبر را ادامه دهند و ما نیز می توانیم با حسن خلق ،امانتداری ،صداقت و مدارا کردن با مردم در این مسیر حرکت کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: کسانی که در راه پیامبر(ص)حرکت کنند در روزی که همه از یکدیگر فرار می کنند با آرامش در صحنه حضور خواهند داشت و مستلزم این شرایط نزدیک شدن به سیره نبوی و پیروی از از سیره ایشان است.

 

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)که فرمودند اگر می خواهید تکیه گاهی برای روز قیامت داشته باشید باید بدنبال جایگاه پیامبر و ائمه اطهار باشید،تصریح کرد: برای رسیدن به این جایگاه باید حسن خلق، امانتداری و صداقت داشت و با مردم مدارا کرد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: مواسات و کمک به دیگران یکی از سفارش های مهم دین مبین اسلام است و کمک کردن به یکدیگر در عرصه های مختلف اقتصادی،علمی،اجتماعی و ... می تواند صورت پذیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان همچنین با گرامیداشت 19 مهر ماه ،سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه کانون های فرهنگی هنری مساجد،گفت: فرمایشات معظم له برای بچه های مسجد فصل الخطاب است و همه ما باید برای جذب کودکان،نوجوانان و جوانان به مساجد تلاش کنیم.