نفر اول مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامّتان در سمنان تجلیل شد
نفر اول مرحله کشوري مسابقات قرآني مدهامّتان در سمنان تجليل شد
طی مراسمی؛

نفر اول مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامّتان در سمنان تجلیل شد

طي مراسمي با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان از خانم محدثه رمضان پور،نفر اول مسابقات قرآني مدهامتان تجليل بعمل آمد.
شناسه خبر : 41407 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان،شامگاه سه شنبه طی مراسمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از خانم محدثه رمضان پور،نفر اول مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان تجلیل کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این مراسم که در منزل خانم رمضان پور برگزار شد با تبریک این افتخار بزرگ به جامعه قرآنی و بچه های مسجدی استان سمنان،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به وجود این افتخارات قرآنی مفتخر است و همه ما باید قدردان زحمات و تلاش های خانواده این استعداد های قرانی باشیم.

 

حجت الاسلام «سید علی موسوی»افزود: تربیت فرزندان توسط والدین و هدایت و سوق دادن آنان به سمت قرآن یک توفیق بزرگ است که خانواده رمضان پور با تربیت فرزندان قرآنی در یان زمینه توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده اند.

 

وی با تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام ، گفت: پیامبر اعظم(ص) در روایتی شریف ترین و با عزت مند ترین افراد امت خود را حاملان قرآن و شب زنده داران دانسته اند که این نشان از جایگاه والای قرآن نزد خداوند متعال و ائمه اطهار می باشد.

 

محدثه رمضان پور،عضو کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) شهر سمنان بوده است که در رشته تحقیق در مرحله کشوری مسابقات قرانی مدهامتان موفق به کسب رتبه اول شده است.