تربیت فرزندان قرآنی نعمت بی نظیر برای والدین محسوب می شود
تربيت فرزندان قرآني نعمت بي نظير براي والدين محسوب مي شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

تربیت فرزندان قرآنی نعمت بی نظیر برای والدین محسوب می شود

فلاح با اشاره به نقش مهم خانواده ها در سوق دادن فرزندان به سمت قرآن گفت:تربيت فرزندان قرآني نعمت بي نظير براي والدين محسوب مي شود.
شناسه خبر : 41408 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده محدثه رمضان پور،نفر اول مسابقات قرآنی مدهامتان با اشاره به نقش مهم خانواده ها در سوق دادن فرزندان به سمت قرآن،بیان کرد:تربیت فرزندان قرآنی نعمت بی نظیر برای والدین محسوب می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: کسب این موفقیت قرآنی که از یک خانواده قرآنی به ثمر نشسته است باید اطلاع رسانی شود تا سایر خانواده ها نیز تشویق شوند و این راه خوب را به فرزندان خود نشان دهند.

 

وی قرآن را سرمایه ماندگار و گنج پایان ناپذیر برای مسلمانان دانست و گفت: حضور در مسابقات قرآنی یک نقطه شروع برای خانم رمضان پور است که امیدواریم این راه را ادامه داده و در مراحل و مسابقات بعدی نیز قدرتمند تر از گذشته حضور داشته باشند و برای استان سمنان افتخار آفرینی کنند.

 

فلاح تصریح کرد:استعداد قاریان قرآن با حضور در مسابقات قرآن شناسایی و شکوفا می شود که با تلاش و مطالعه بیشتر قطعا موفقیت های بیشتری را کسب خواهند کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه توجه به بانوان و دختران در جامعه اسلامی مورد تاکید است،گفت:دشمنان ما بدنبال توطئه چینی علیه خانواده های ایرانی می باشند که حضور دختران ایرانی در عرصه های قرآنی در خنثی کردن این توطئه ها تاثیر گذار خواهد بود.