کانون های مساجد شاهرود در حوزه هنری فعالیت بیشتری داشته باشند
کانون هاي مساجد شاهرود در حوزه هنري فعاليت بيشتري داشته باشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما سمنان:

کانون های مساجد شاهرود در حوزه هنری فعالیت بیشتری داشته باشند

حجت الاسلام موسوي با تاکيد بر جايگاه ويژه هنر اسلامي در جامعه،گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شاهرود با استفاده از ظرفيت هاي شهرستاني در حوزه هنر ورود جدي تري داشته باشند.
شناسه خبر : 41442 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۶
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با تبریک میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود برنامه شاخص در هفته وحدت داشته باشند و امیدواریم حمایت از کانون ها در هفته وحدت نیز صورت پذیرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه از ظرفیت انجمن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بیشتر استفاده شود ،افزود: تعامل کانون  های فرهنگی هنری مساجد با انجمن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند موجب تقویت برنامه های فرهنگی و  هنری در سطح شهر بویژه در مساجد شود.

 

وی با بیان اینکه کلاس های هنری انجمن ها می تواند با محوریت مساجد صورت پذیرد،گفت: کانون های مساجد در حوزه هنری باید بیشتر ورود پیدا کنند و در این زمینه از ظرفیت انجمن های  ادارات ارشاد و حوزه هنری باید استفاده کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در سال 1391  در زمینه توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد،افزود: نهضت بازگشت به مساجد با همکاری و تعامل ارکان مساجد صورت خواهد پذیرفت و اداره فرهنگ و راشاد اسلامی نیز می تواند در این زمینه فعالیت های خوبی را داشته باشد.