تعامل کانون های مساجد و انجمن های اداره ارشاد افزایش خواهد یافت
تعامل کانون هاي مساجد و انجمن هاي اداره ارشاد افزايش خواهد يافت

تعامل کانون های مساجد و انجمن های اداره ارشاد افزایش خواهد یافت

يزدي از افزايش تعامل و همکاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و انجمن هاي فرهنگي و هنري اداره فرهنگي و ارشاد اسلامي در شهرستان شاهرود خبر داد.
شناسه خبر : 41443 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«محمد یزدی» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با گرامیداشت سالروز بیان مقام معظم رهبری در زمینه کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان شاهرود می باشند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در پیشبرد برنامه های فرهنگی مورد توجه است که با برنامه ریزی بیشتر نتایج بهتری از اجرای برنامه های مختلف در حوزه های فرهنگی و هنری را شاهد خواهیم بود.

 

وی با اشاره به همکاری انجمن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون های مساجد،بیان کرد: برای تعامل بیشتر انجمن ها و کانون ها باید ظرفیت و مکان مناسب و هنرجویان از سوی کانون ها تامین شود تا انجمن های هنری نیز بتوانند در زمینه کار در مساجد ورود پیدا کنند.

 

یزدی در پایان با گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت،تصریح کرد: در برنامه های هفته وحدت کانون های مساجد شهرستان شاهرود برنامه های شاخص خواهند داشت و گروه های سرود کانون های مساجد می تواند در این ایام با اجرای برنامه های مختلف در سطح شهر  در افزایش نشاط اجتماعی در جامعه  بسیار تاثیر گذار باشند.