ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی برای نوجوانان محور فعالیت کانون حافظ است
ارائه برنامه‌هاي متنوع فرهنگي براي نوجوانان محور فعاليت کانون حافظ است
مدیر کانون فرهنگی هنری حافظ شاهرود:

ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی برای نوجوانان محور فعالیت کانون حافظ است

ميري عمده فعاليت کانون را در حوزه نوجوانان دانست و گفت: طرح مسجد همگام با نياز نوجوان و جوان را در دستور کار داريم تا بتوانيم با نياز سنجي جوانان و نوجوانان راه هاي جذب به مسجد را بررسي و برنامه ريزي هاي لازم براي جذب بيشتر صورت پذيرد.
شناسه خبر : 41444 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«علیرضا میری» در بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از کانون حافظ با اشاره به فعالیت های این کانون در طول سال،بیان کرد:حفظ موضوعی قرآن و برنامه های قرآنی یکی از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری حافظ بوده است که به طور ویژه در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حافظ شاهرود افزود: پاسخگویی به شبهات نیز در دستور کار کانون است تا بتوانیم برای نوجوانان و جوانان که در جامعه امروز دچار شبهه شده اند ارتباط گرفته و رفع شبهه صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی با والدین کودکان و نوجوانان برگزار می شود،گفت: در ابتدای ثبت نام اعضا و در طول سال مصاحبه روانشناسی با خانواده ها و فرزندان صورت پذیرفته است که تاثیر گذاری خوبی را داشته است.

 

میری عمده فعالیت کانون را در حوزه نوجوانان دانست و بیان کرد: طرح مسجد همگام با نیاز نوجوان و جوان  را در دستور کار داریم تا بتوانیم با نیاز سنجی جوانان و نوجوانان راه های جذب به مسجد را بررسی و برنامه ریزی های لازم برای جذب بیشتر صورت پذیرد.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری حافظ با بیان اینکه اگر حضور روحانیون با تجربه در حوزه کار کودک و نوجوان را در شاهرود داشته باشیم می توان کارهای خوبی را در حوزه جذب داشته باشیم،افزود: بانک اطلاعاتی برای فعالیت در حوزه سواد رسانه ای و سایر جوزه ها تاثیر گذار خواهند بود و ستاد استان می تواند کارشناسان و اساتید در حوزه های مختلف را به کانون معرفی کنند تا کلاس های مختلف در کانون ها برگزار شود که کانون حافظ  آمادگی برگزاری کلاس های مختلف در کانون را دارد.

 

وی با بیان اینکه برای کار تخصصی در کانون باید از اساتید خوبی بهره مند شویم که نیاز به حمایت استان هستیم،گفت:نیاز سنجی در مسجد و کانون صورت گرفته است و برای رفع این نیاز ها باید از از اساتید و اعتبارات خوبی بهره مند شد.

 

 

میر گفت: از ظرفیت خیرین نیز  در این کانون استفاده می شود و با توجه به مشکلات اقتصادی نیاز به اعتبارات بیشتری هستیم.