برنامه های قرآنی کانون حافظ سازماندهی شود
برنامه هاي قرآني کانون حافظ سازماندهي شود
مدیر ستاد کانون های فهما استان سمنان:

برنامه های قرآنی کانون حافظ سازماندهی شود

حجت الاسلام موسوي گفت: برنامه هاي قرآني در دستور کانون حافظ با توجه به ظرفيت هاي قرآني موجود قرار گيرد و اين برنامه ها بايد سازماندهي شود.
شناسه خبر : 41448 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در بازدید از کانون فرهنگی هنری حافظ در شهرستان شاهرود با تقدیر از فعالیت های ارزشمند کانون در طول سال،بیان کرد:برنامه های قرآنی در دستور کانون حافظ با توجه به ظرفیت های قرآنی موجود قرار گیرد و اولویت اول کار خود را برنامه های قرآنی قرار دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: راه اندازی مهد قرآنی در کانون حافظ می تواند در جذب کودکان به سمت قرآن تاثیر گذار باشد و در ادامه در حوزه نوجوانان نیز برنامه های قرآنی برنامه ریزی شود.

 

وی با بیان اینکه در حوزه نوجوانان در بخش خواهران و برادران کار ویژه ای صورت پذیرد ،گفت: با توجه به هجمه های دشمنان باید روی نوجوانان بیش از گذشته برنامه ریزی شود وبرنامه های جذاب و متنوعی در دستور کار باشد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: توجه به اصول دین در کانون های مساجد اولویت برنامه ها قرار گیرد تا شاهد تاثیر گذاری بیشتری در جامعه باشیم.