فعالیت های حوزه تخصصی کتاب در کانون بنت الحسین(س)اجرا می شود
فعاليت هاي حوزه تخصصي کتاب در کانون بنت الحسين(س)اجرا مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س):

فعالیت های حوزه تخصصی کتاب در کانون بنت الحسین(س)اجرا می شود

غلامي از برگزاري فعاليت هاي تخصصي در حوزه کتاب و کتابخواني در کانون فرهنگي هنري بنت الحسين(س) شاهرود خبر داد.
شناسه خبر : 41454 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«محمدرضا غلامی» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(ع)،بیان کرد: در این کانون با برنامه ریزی های صورت گرفته فعالیت های حوزه تخصصی کتاب برگزار می شود و تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب خوانی در دستور کار کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س)شاهرود با بیان اینکه برنامه کتابخوانی با مطالعه کتاب چغک در کانون آغاز شده است ،افزود: در  ادامه کتاب های مختلف که برای این نسل جذابیت داشته باشد به نوجوانان معرفی می شود تا بتوان فرهنگ مطالعه را در بین این نسل گسترش داد.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از مراحل کتابخوانی تشویق به کتابخوانی در بین نوجوانان است،بیان کرد:سیر مطالعاتی کتب شهید آویتی و سایر نویسندگان و مولفین ارزشی برای تابستان سال آینده در دستور کار است.

 

غلامی راه اندازی کانال و گروه در شبکه های اجتماعی با هدف تعامل بیشتر اعضا کانونرا از دیگر برنامه های کانون دانست و افزود:پخش فیلم در مسجد با هدف جذب بیشتر کودکان و نوجوانان یکی از برنامه های مهم کانون بنت الحسین(س) است.