خانواده ها در جریان برنامه های کانونی قرار گیرند
خانواده ها در جريان برنامه هاي کانوني قرار گيرند

خانواده ها در جریان برنامه های کانونی قرار گیرند

حجت الاسلام موسوي با تقدير از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري بنت الحسين(س) شاهرود در حوزه کودک و نوجوان،گفت: خانواده ها در جزيان فعاليت ها و برنامه هاي کانون قرار گيرند.
شناسه خبر : 41455 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در بازدید از کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) شاهرود با اشاره به فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری در کانون های مساجد بیان کرد: کانون یک کار را در کانون به طور جدی پیگیری و اجرا کند تا از آن برنامه نتیجه لازم را کسب کند و به موفقیت برسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تقدیر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) در حوزه کودکان ونوجوانان ،افزود: کار اصلی کانون جذب کودکان و نوجوانان به مساجد است و کانون باید خانواده ها را درگیر برنامه های کانون کنید و از حمایت مادی و معنوی خانواده ها نیز بهره مند شود.

 

وی با اشاره به فعالیت های خوب کانون در حوزه کتاب و کتابخوانی،گفت:کتاب گستره فراوانی دارد که کانون بنت الحسین(س) با توجه به سابقه خوبی که در حوزه کتاب دارد این راه را ادامه دهد تا برای فرهنگ مطالعه گام بلندی برداشته شود.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: طرح چهره به چهره ظرفیت خوبی برای جذب کودکان و نوجوانان به کانون های مساجد است که با ظرفیت موجود در کانون بنت الحسین(س) در این طرح نیز مشارکت خوبی خواهد شد.