کار تشکیلاتی در دستور کار کانون ابوذر غفاری است
کار تشکيلاتي در دستور کار کانون ابوذر غفاري است
مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری:

کار تشکیلاتی در دستور کار کانون ابوذر غفاری است

الهي سمناني با اشاره به اهميت انسجام برنامه ها در حوزه فرهنگ،گفت: کار تشکيلاتي با هدف انسجام بخشي و تاثيرگذاري برنامه هاي فرهنگي در دستور کار کانون ابوذر غفاري است.
شناسه خبر : 41458 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«حامد الهی سمنانی»شامگاه چهارشنبه در جمع ارکان کانون فرهنگی هنری ابوذر غقاری با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان با گرامیداشت 19 مهر ماه،سالروز بیانات مقام معظم رهبری در زمینه کانون های مساجد،بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب فعالیت های فرهنگی است و کانون ابوذر غفاری این فرمایش معظم له که  مسجد هسته مقاومت فرهنگی است را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری افزود: برنامه های فرهنگی و هنری کانون با حمایت و مشارکت اهالی محله و منطقه در حال انجام است و با حمایت ستاد کانون های فهما استان شمنان برنامه های مختلفی را در دستور کار داریم.

 

وی با اشاره به اجرای طرح تربیت قاری قرآن کریم و مسابقات قرآنی بچه های مسجد در کانون ابوذر غفاری،گفت: برنامه های قرآنی که در کانون اجرا شده است با حمایت ستاد کانون های مساجد استان بوده است که جای تقدیر دارد.

 

الهی بیان کرد: یکی از فعالیت های شاخص کانون ابوذر غفاریانسجام بخشی فعالیت ها و  کار تشکیلاتی است که با آماده سازی یک فرم ثبت نام آغاز شده است و برنامه ها بصورت شش ماهه و سالانه برنامه ریزی خواهد شد.