جذب کودکان و نوجوانان مهمترین وظیفه کانون های مساجد است
جذب کودکان و نوجوانان مهمترين وظيفه کانون هاي مساجد است

جذب کودکان و نوجوانان مهمترین وظیفه کانون های مساجد است

حجت الاسلام موسوي با تقدير از حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مسجد گفت: جذب کودکان و نوجوانان مهمترين وظيفه کانون هاي مساجد است که کانون ابوذر در اين زمينه به خوبي در حال فعاليت است.
شناسه خبر : 41459 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در بازدید از کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و در نشست با ارکان کانون با تقدیر از حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مسجد گفت: جذب کودکان و نوجوانان مهمترین وظیفه کانون های مساجد است که کانون ابوذر در این زمینه به خوبی در حال فعالیت است


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همچنین از حضور خواهران در ارکان کانون و مسجد تقدیر کرد و افزود: کار های تربیتی با محوریت خواهران از منازل و خانواده شروع می شود و با تربیت صحیح فرزند در خانواده جذب کودکان و نوجوانان در مساجد بهتر صورت خواهد گرفت.

 

وی یادآور شد: برای تربیت فرهنگ فرزندان باید خیلی تلاش کرد و در این زمینه بانوان نقش بسیار مهمی را برعهده دارند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: دادن یک هدیه کوچک باعث تشویق فرزندان می شود و اگر این هدیه در مسجد و در اجتماع به فرزندان اهدا شود باعث تشویق سایر کودکان و نوجوانان نیز خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:برای فرزندان باید هزینه کرد و اگر این هزینه در قالب کانون فرهنگی و هنری در مساجد صورت پذیرد اثر بیشتری را خواهد داشت.