برگزاری کلاس های مقابله با آسیب های اجتماعی در روستای پرو شاهرود
برگزاري کلاس هاي مقابله با آسيب هاي اجتماعي در روستاي پرو شاهرود

برگزاری کلاس های مقابله با آسیب های اجتماعی در روستای پرو شاهرود

حسين پور از برگزاري کلاس هاي مقابله باآسيب هاي اجتماعي و طرح چهره به چهره در کانون فرهنگي هنري ياسين روستاي پرو خبر داد.
شناسه خبر : 41491 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

ساره خاتون حسین پور در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛با اشاره به آسیب های موجود در زمینه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و ... ،بیان کرد: دشمنان ما توطئه های مختلفی را برای تحت تاثیر قرار دادن نسل نوجوانو نوجوان ایرانی داشته و دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین افزود: نهاد های فرهنگی و انقلابی باید برنامه ریزی مناسبی برای تقابل با توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف داشته باشند و از آسیب ها اجتماعی جلو گیری کنند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،گفت: کانون فرهنگی هنری یاسین در روستای پرو یکی از مجریان این طرح می باشد که با برگزاری جلسات مختلف با کودکان و نوجوانان در معرض آسیب های اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه های مختلفی را داشته است.

 

حسین پور افزود: این طرح در راستای طرح تربیتی چهره به چهره و با ارتباط مستقیم مربیان طرح با متربیان اجرا می شود و ضمن شناسایی آسیب های اجتماعی و فردی برای پیشگیری و مقابله با آسیب برنامه ریزی صورت می گیرد.