جهاد تبیین با اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و خدمات،توطئه دشمنان را خنثی می کند
جهاد تبيين با اطلاع‌رساني تلاش‌ها و خدمات،توطئه دشمنان را خنثي مي کند
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان:

جهاد تبیین با اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و خدمات،توطئه دشمنان را خنثی می کند

حجت الاسلام نوروز پور با بيان اينکه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از طريق جنگ نرم و رسانه به دنبال پيشبرد اهداف شومشان هستند افزود: تلاش بيش از پيش در زمينه جهاد تبيين با اطلاع‌رساني تلاش‌ها، دشمنان را در هم مي‌کوبد.
شناسه خبر : 41529 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت‌الاسلام«قاسم نوروزپور» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و بازدید از خبرگزاری  شبستان درسمنان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: پلیس برای تامین امنیت جامعه در همه‌ جا حضور دارد و با جان و دل برای تامین امنیت جامعه به صورت شبانه‌روزی و مسئولانه تلاش می‌کند.

 

مسئول عقیدتی  سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نرم و رسانه به دنبال پیشبرد اهداف شومشان هستند افزود: تلاش بیش از پیش در زمینه جهاد تبیین با اطلاع‌رسانی تلاش‌ها، دشمنان را در هم می‌کوبد.

 

وی ناجا را یک‌نهاد انقلابی، مکتبی و معنوی عنوان کرد و بیان داشت: فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در نیروی انتظامی جریان دارد.

 

حجت‌الاسلام نوروزپور نیروی انتظامی را از برکات و نعمت‌های منحصربه‌فرد انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این نیروی خدوم برگرفته‌شده از بطن و متن مردم است؛ به همین دلیل خدمت به مردم را در سرلوحه مأموریت‌ها و امور خود قرار داده است و با تلاش شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

 

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: فلسفه وجودی نیروهای مسلح حراست از استقلال کشور و تامین امنیت مردم است.

 

وی اعتماد مردم را پشتوانه اصلی نیروی انتظامی دانست و افزود: این نهاد با تمام توان و مقتدرانه با استفاده از امکانات موجود در راه ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می کند چراکه خدمت به آنها وظیفه اصلی این نیرو است.

 

حجت‌الاسلام نوروزپور رسانه را چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای ملت توصیف کرد و اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی، مشکلات را در راستای تحقق مطالبات مردم، به مسوولان منعکس می کنند و وظیفه مسئولان، پاسخگویی به آنها است.

 

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان  با بیان اینکه ظرفیت رسانه بدون شک در هماهنگی بین دستگاهی برای تحقق امور، پیشرفت منطقه و تامین امنیت تاثیر بسزایی دارد افزود: طلاع رسانی صحیح و به موقع از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری می کند.