بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان سمنان از جشنواره مالک اشتر و اسوه در سمنان
بازديد مدير ستاد کانون‌هاي مساجد استان سمنان از جشنواره مالک اشتر و اسوه در سمنان

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان سمنان از جشنواره مالک اشتر و اسوه در سمنان

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان از نمايشگاه جشنواره استاني مالک اشتر و اسوه استان سمنان با حضور پايگاه هاي مقاومت بسيج سطه استان بازديد کرد.
شناسه خبر : 41671 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» با حضور در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان از نمایشگاه فعالیت ها و دستاورد های پایگاه های مقاومت بسیج استان در قالب جشنواره استانی مالک اشتر و طرح اسوه بازدید کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت:تلاش برای احیای کارکردهای واقعی مسجد امری ضروری و انکارناپذیر است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه توانمندی اصحاب مسجد یکی از راه های تقویت کارکرد های مسجد است،افزود:همدلیو همکاری ارکان مسجد در کنار همدیگر با هدف آبادانی مسجد از کارکرد ها مهم برگزاری این نمایشگاه ها و جشنواره ها می باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به عملکرد فعالان و ارکان مسجد و بررسی گزارش عملکرد آنان،گفت: ارزیابی عملکرد به طور غیر مستقیم به به فعالان مسجدی متذکر می شود که مسجد محل اجتماع و فعالیت و همدلی با هدف آبادانی معنوی مسجد است و همین حرکت نیز از بروز اختلافات جلوگیری خواهد کرد.