ضرورت توجه به فرهنگ کار و قشر کارگر در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان
ضرورت توجه به فرهنگ کار و قشر کارگر در جلسات شوراي فرهنگ عمومي استان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

ضرورت توجه به فرهنگ کار و قشر کارگر در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان

حجت الاسلام موسوي با اشاره به اهميت موضوع فرهنگ بويژه فرهنگ کار و کارگر،گقت: جلسات شوراي فرهنگ عمومي استان ظرفيت مهم و استراتژيک براي توجه بيشتر به فرهنگ کار مي باشد.
شناسه خبر : 41678 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

به گزارش ستاد  ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بیان کرد: کارگران به عنوان بخش مولد و تلاشگرجامعه در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نقش برجسته ای داشته و دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ بویژه فرهنگ دینی ،افزود: فرهنگ از مسائل مهم در اقتصاد مقاومتی است و جهت گیری شورای فرهنگ عمومی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند در توجه به فرهنگ کار بسیار تاثیر گذار باشد.

 

وی با بیان اینکه حضور کارگران در مناطق روستایی و شهرک های صنعتی موجب رونق تولید می شود،بیان کرد: توجه به فرهنگ کار و کارگر در جلسات شورای فرهنگ عمومی ضرورت دو چندان دارد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این زمینه می توانند با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی همکاری خوبی داشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه روستاها فعالیت های خوبی را دارند،تصریح کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در روستا ها برای اقشار مختلف مردم بویژه قشر زحمتکش کارگر با همکاری و تعامل شورای فرهنگ عمومی استان می تواند نتایخ خوبی را در روستاها رقم بزند.