شورای فرهنگ عمومی برای حفظ و تقویت ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی تلاش می کند
شوراي فرهنگ عمومي براي حفظ و تقويت ارزش‌هاي ديني انقلاب اسلامي تلاش مي کند
جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

شورای فرهنگ عمومی برای حفظ و تقویت ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی تلاش می کند

مهديان با بيان اينکه شوراي فرهنگ عمومي براي حفظ و تقويت ارزش‌هاي ديني انقلاب اسلامي و فرهنگي تلاش مي کند، افزود: يکي از اساسي ترين وظايف متوليان امر فرهنگي در سطح کشور شناساندن و تقويت اصول صحيح فرهنگي و ديني در جامعه به نسل هاي مختلف به خصوص نسل جوان و نوجوان است.
شناسه خبر : 41679 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«رضا مهدیان» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بیان کرد: یکی از اساسی ترین وظایف متولیان امر فرهنگی در سطح کشور شناساندن و تقویت اصول صحیح فرهنگی و دینی در جامعه به نسل هاي مختلف به خصوص نسل جوان و نوجوان است.

 

جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت:ایران اسلامی از فرهنگی غنی برخوردار است  که در پرتو تعالیم نورانی قرآن و اهل بیت(ع) و در سایه انقلاب اسلامی ایران به یک دستاورد عظیم جهت پیشرفت هر چه بهتر ایران اسلامی تبدیل شده است.

 

مهدیان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی در خصوص مسائل فرهنگی و بررسی معضلات با توجه به ویژگی فرهنگی در جامعه شهری و روستایی منطقه به دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این معضلات است.

 

وی یکی دیگر از مسائل شورای فرهنگ عمومی را اخلاق عمومی عنوان کرد و گفت: حرکت فرهنگ عمومی کشور همراه  با اخلاق اسلامی موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه می شود و در این راه کارگران و کارفرمایان  نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

 

جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان توجه به فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی با محوریت خانواده ها را ضروری دانست و گفت: : هدف گیری دشمنان از هم پاشیدگی خانواده های ایرانی است که با توجه به نوع زندگی و ابزار جدید باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش و چاره اندیشی شود.

 

مهدیان با تقدیر از ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از اجرای مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی استان،افزود: اجرای طرح «ر مسجد یک پایگاه قرآنی» از مصوبات جلسات فرهنگ عمومی استان بود که کانون های فرهنگی هنری مساجد در این زمینه فعالیت های خوبی را اجرا کردند.

 

وی همچنین به نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: تعامل کانون های مساجد و شورای فرهنگ عمومی زمینه ساز اجرای طرح های مختلف در راستای ارتقاء فرهنگ جامعه اسلامی خواهد شد.